Sista timmarna hemma i Sverige..

Imorgon bär det av. Imorgon åker jag till Leros igen. Flyg, sen båt, fredagen den 13e. 😥
Denna gången själv. Kommer sakna Nathalies ord, skratt och sällskap.

Jag har många projekt i luften. Många samarbeten. Många bidrag. Mycket av allt just nu.

Framförallt är det många flyktingar. Avskyr egentligen det ordet.

Jag ska göra mitt bästa på plats. Lägga era bidrag på det som behövs mest. Göra det jag kan i min profession, men främst som medmänniska.

Denna gången tar jag med mig en ryggsäck, lite kläder till mig själv,  doptone (för att lyssna på bebisar i magen) och urinstickor. Jag har också med mig ”säker resa” armband. Dessa är gjorda av min barnen på min sons förskola. Så engagerade de har varit, så roligt de har tyckt att det har varit. Och responsen från barn, föräldrar och personal har varit fantastisk! Önskar visa bilder för dem när jag kommer tillbaka, bilder på de barn som fått deras armband, och fått lyckoönskningar om att ta sig till deras slutmål! 💜

image

Nu ska jag njuta av kvällen tillsammans med min familj.

Sluta inte bidra kära vänner! 💜💜💜

En reaktion på ”Sista timmarna hemma i Sverige..

Kommentera

